ד"ר שרית כהן

מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית

הזרקת תאי גזע

לייפוקיוב ™Lipocube הינו פטנט טכנולוגי חדשני בתחום התחדשות התאים והזרקת שומן עצמוני. מכשיר לעיבוד רקמת שומן לשומן ננו המיועד ליישום והשתלת שומן הוא פרי פיתוח של המדענים בהשתתפות המנתחים המובילים בתחום.

חדש במרכז הישראלי לפיסול פנים!

השתלת ננו-שומן וטיפולי התחדשות באמצעות תאי גזע מיושמים היום לא רק ברפואה אסתטית אלא גם בתחומים רפואיים אחרים כמו אורטופדיה, לב וכלי דם. יחד עם זאת, הליכי קטיף של תאים מתחדשים במתקנים סטנדרטיים נמשכים שבועות ועלותם גבוהה. גורמים אלו באופן טבעי מנעו שימוש נרחב בטכנולוגיה זו. השינוי הדרמטי בא עם הגילוי שתאי גזע ניתן להשיג משומן. רקמת שומן הפכה למקור אמין ויעיל של תאים מחדשים.

מכשיר Lipocube™ Nano מעבד רקמות שומן במערכת סטרילית סגורה באמצעות להבי פטנט וסינון חלקי של חומר סיבי. השומן המעובד מכיל סיבים עם תאי גזע – תאים מחדשים המסייעים לקליטה מהירה של השומן באזור המוזרק. הליך עיבוד שומן בפטנט ™Lipocube והפקת שומן מוכן להזרקה נמשך דקות בודדות!

יתרונות המכשיר

  • חיסכון משמעותי בזמן
  • תשואת תאי גזע גבוהה
  • מערכת סגורה המבטיחה סטריליות מלאה
  • נבחן ונמצא בשימוש אצל מנתחים מובילים

השומן המעובד במכשיר ה-Lipocube משמש למילוי רקמות רכות בפנים ואזורי גוף אחרים. הזרקת שומן מאפשרת לטפל ביעילות באובדן הנפח, מילוי שקעים, עיבוי שפתיים ותיקונים קוסמטיים אחרים.

לשיחה חוזרת עם נציגת הקליניקה אנא מלא/י פרטיך: