ד"ר שרית כהן

מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית

הזרקת חומרי מילוי קמטים

עם הגיל פיסול פנים ומילוי קמטים הופך להיות שכיח יותר ויותר. נשים וגברים מודעים היום, למראה הפנים ולאיכות של עור הפנים, ומילוי קמטים הינו חלק משגרת הטיפוח. הודות לחומרי מילוי חדשניים, כל אחד ואחת מאתנו יכולים ליהנות מפיסול פנים ומילוי של קמטים. ד"ר שרית כהן, מומחית לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מזמינה אתכם ליהנות ממגוון רחב של טיפולים למילוי בקמטים, בצורה מקצועית ויסודית.

חומרים למילוי קמטים שיעניקו לך מראה טבעי, רענן, צעיר וחלק

היתרון של חומרים למילוי קמטים:

פרוצדרות זעיר פולשניות לפיסול פנים רווחות מאוד בשני העשורים האחורים הודות למגוון רחב של חומרי מילוי בטיחותיים, לטכניקות המתקדמות ולהליך הטיפולי הקצר יחסית המאפשר חזרה מהירה לשגרה היומיומית. לכל אזור בפנים יש את החומר הייעודי המתאים לו.

במהלך פגישת היעוץ מתבצע איבחון והתאמה ספציפית של חומר המילוי בהתאם לסוג העור והאזור המוזרק. ד"ר שרית כהן, מומחית לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מזמינה אתכם לאיבחון של מצב העור והתאמה של תוכנית טיפולים לצורך העלמת קמטים ופיסול הפנים. התוצאה-מראה טבעי רענן וצעיר ,עור פנים זוהר וקורן ללא הצורך להיכנס מתחת לסכין המנתחים
חומרים למילוי קמטים יספקו לנו מראה טבעי, רענן, צעיר וחלק.

סוגי חומרים למילוי קמטים:

חומרי מילוי הינם חומרים המוזרקים לעור לצורך מילוי קמטים וחריצים,מאפשרים עיצוב ופיסול איזורים שונים בפנים וניתן לתקן באמצעותם א-סימטריות. חומר מילוי אידיאלי צריך לענות על מס קריטריונים – להיות ידידותי לרקמה (ביוקומפטיבלי), היפואלרגני, להקנות מראה טבעי ככל האפשר, להתקבע ולא לנדוד, להיות בעל פרופיל בטיחותי גבוה, בעל השפעה הפיכה לאפשר השגת תוצאות שניתן לצפותם, קל ונח לשימוש.

חומרי מילוי זמניים בשימוש הנרחב ביותר הינם נגזרות של חומצה היאלורונית (כגון רסטילן פרלן,סטילאג' ,גוודרם,טאוסיאל),חומר מילוי בטיחותי,טבעי-מצוי במשתית החוץ תאית .עם הגיל יש ירידה בכמות החומצה היאלורונית וירידה בנפח כתוצאה מכך.

חומר מילוי חצי קבוע הנמצא בשימוש רווח כיום הינו רדיאס. רדיאס מורכב מסידן הידרוקסי-אפטיט המצוי בתוך גל צמיגי. זהו מינרל טבעי המצוי בעצמות ובשיניים.חומר מילוי זה הוא בעל דרגת צמיגות גבוהה המקנה לא מלבד היותו חומר מילוי גם אפקט של הרמה וניתן לעצב באמצעותו עצמות לחיים,חריצים עמוקים, לתקן אף לאחר ניתוחים וכן להשתמש בו כחומר מילוי אידיאלי לגברים.

תקון אסימטריה של הפנים, מולדת או נרכשת. במקרים של היפופלסיה – תת התפתחות של חצי אחד של הפנים ניתן לפסל חצי זה של הפנים ע"מ ליצור סימאטריה ומראה אססטי טוב יותר. גם במקרם של שתוק עצב הפנים ניתן לטפל ע"י הזרקת בוטוליניום.

חומרי המילוי מיועדים למילוי חריצים או שקעים בפנים כגון החריץ בין האף לפה, לעיצוב עצמות לחיים, סנטר, עיצוב ועיבוי שפתיים. ניתן לבצע בהתוויות של הצערה כלומר לדוגמא מטופלת שבצעירותה היו לה אזור לחי מלא אשר עם הגיל התרוקן או בהתוויה של יפוי כלומר מטופלת צעירה שניתן לעצב לה עצמות לחיים.

קנולות (שיטה חדשה) – טכניקה חדשנית המאפשרת החדרת מחט מיוחדת שדרכה ניתן להגיע למס אזורים בדקירה אחת בלבד – זה חדש מאוד בתחום ההזרקות.

פיסול והצערת פנים

אנליזה אסטטית של הפנים מאפשרת תכנון קפדני שמטרתו הצערת הפנים. עיצוב לחיים, פיסול סנטר לצד מילוי חריצים ושקעים בפנים כגון החריץ בין האף לעין – חריץ הדמעות, חריצים בין האף לפה או בין הפה לסנטר, מילוי שקעים בקו הלסת התחתונה ע"מ ליצור מראה הרמוני, מלא אסטטי וצעיר יותר של הפנים.

לשיחה חוזרת עם נציגת הקליניקה אנא מלא/י פרטיך: