ד"ר שרית כהן

מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית

עיצוב עצמות לחיים

יש דברים בחיים שלא ניתן להסתיר. עצמות הלחיים הם ללא ספק מהאיברים המשפיעים ביותר והחשופים ביותר בגוף האדם. עצמות הלחיים משפיעות מאוד על מראה הפנים ועל הפרופורציות הנכונות של מבנה הפנים. יש כאלה אשר נולדו עם מבנה פנים כזה או אחר ויש כאלה אשר מבנה הלחיים והפנים השתנו המהלך השנים כתוצאה מחבלות או מסיבות שונות אחרות.

מה שפעם היה נראה כמדע בדיוני

מה שפעם היה נראה כמדע בדיוני כיום הוא נכון עבור כל אחד ואחת. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת וכמו כן בעזרת טכניקות שהלכו והתפתחו עם השנים ניתן כיום לעצב מחדש את מראה הפנים בכלל ואת עצמות הלחיים בפרט. שינוי במבנה עצמות הלחיים יגרום לשינוי משמעותי ביותר, מרענן, צעיר ואסתטי.

כל מה שנדרש על מנת לבצע את השינוי המיוחל הוא כאמור למצוא את המרפאה ואת הצוות הרפואי הטוב ביותר. עבור ד"ר שרית כהן עיצוב עצמות הלחיים זו אומנות לכל דבר. כמו כן נדרשת גם מיומנות רבה בכדי להגיע אל התוצאות הטובות ביותר. טיפולי עיצוב עצמות לחיים הינם טיפולים שכיחים ביותר ועם זאת חשוב מאוד להבין את ההשלכות של כל הליך רפואי פלסטי כזה או אחר. ד"ר שרית כהן תסביר ותפרט לגבי כל אחד מהשלבים של הטיפול וכמו כן לגבי שלבי ההחלמה.

במרפאה של ד"ר שרית כהן מקפידים הקפדה יתרה רמת שירות גבוהה במיוחד לטובת שביעות רצונו של כל מטופל ומטופלת. יחס אישי לאורך כל הדרך. לד"ר שרית כהן יש את הניסיון הנדרש וכמו כן את כל הידע הנחוץ על מנת לבצע טיפולים וניתוחים פלסטיים בהצלחה רבה.

מאילו עוד שירותים ניתן ליהנות בקליניקה של ד"ר שרית כהן?

כל סוגי הטפולים תחת קורת גג אחת כמו: טיפולים להעלמת קמטים, ניתוחי הרמת עפעפיים, מתיחת צוואר ובטן, טיפולי לייזר, טיפולי בוטוקס, הזרקת שומן עצמוני ועוד. אחריות, מקצועיות ומסירות.

לשיחה חוזרת עם נציגת הקליניקה אנא מלא/י פרטיך: