ד"ר שרית כהן

מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית

ניתוח הקטנת חזה

בעוד נשים רבות מעוניינות בחזה גדול ושופע, עודף רקמת שד וחזה גדול מידי עלול להוות בעיה אסתטית ופונקציונלית, וישנן נשים שירגישו טוב ונוח יותר עם חזה קטן. חזה גדול מידיי עלול להכביד על הגב ועל שיווי המשקל, לגרום לכאבי גב ושכמות וליצור חריצים בשכמות בעיקר כאשר מדובר במבנה גוף צר.

ד"ר שרית כהן נמנית מבין מנתחים פלסטיים המתמתחים בביצוע ניתוחי הקטנת חזה, תוך התאמה התוכנית הניתוחית למבנה השד, מבנה הגוף והנתונים הפיזיים של המטופל/ת. לפני הניתוח, מבצעים תכנון מוקדם על מנת להגיע אל התוצאות הטובות ביותר לשביעות רצונה של המטופל/ת.

בקרב גברים, המצאות רקמת שד המכונה גיניקומסטיה (גינו-אישה, מסטוס-חזה) הינה פגם אסתטי התורם למבוכה חברתית ואף להימנעות מחשיפה של פלג הגוף העליון.

מהו ניתוח הקטנת חזה?

על מנת להשוות לחזה מראה קטן ומעוצב, במהלך הניתוח מסירים מן החזה רקמה בלוטית ושומנית עודפת ומצמצים את המעטפת העורית העודפת. הקטנת המסה מורידה ממשקל החזה והחזה נהייה מורם ומעוצב, המעניק תחושה נוחה, אסתטית וכמובן פרופורציונאלית למטופלת.

אופן ביצוע הניתוח

לעיתים, ניתן לבצע רק הרחקה של השומן מן השד באמצעות שאיבת שומן. אולם במרבית הקרים יש צורך בהתערבות כירורגית במהלכה מוסרים עודפי העור ורקמת שד, ומבוצע עיצוב השד והרמה של הקומפלקס פטמה – עטרה למיקום אסתטי ופרופורציונלי יותר. עמוקה יותר, כמו הסרה של עור וכן הזזה של הפטמות. מתוך כך, ישנה חשיבות רבה ומכרעת לתכנון נכון של הניתוח, כמו גם המיומנות והמומחיות של הכירורג.
ניתוח הקטנת חזה מאפשר לנשים החשות שלא בנוח עם חזה גדול ליהנות ממראה פרופורציונאלי יותר, קל יותר ונוח בהרבה יותר. בקליניקה של ד"ר שרית כהן תוכלי ללמוד עוד על אופן תהליך הניתוח, האפשרויות העומדות לפניך, שלבי ההחלמה והתוצאה הסופית.

לשיחה חוזרת עם נציגת הקליניקה אנא מלא/י פרטיך: