ד"ר שרית כהן

מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית

ניתוח הצמדת אוזניים

ע"פ רוב אוזניים בולטות הינם פועל יוצא של חסר קפל סחוסי בחלק המרכזי עליון של האפרכסת (אנטהילקס) או/ ו קעירות יתר של הקונכה (האזור הקעור של האפרכסת).

התוצאה – מראה אסתטי של האפרכסת

אפרכסת בולטות יתר על המידה תורמות לתחושת מבוכה חברתית וניסיון להסוות את הפגם האסתטי ע"י הארכת השיער לצורך הסוואה.
בקרב הגיל הרך אוזניים בולטות גורמות להצקות ואף לשימוש בכינויי גנאי והעלבות. במהלך הניתוח מתבצע עיצוב הקפל הסחוסי והשבת הקונכה לתושבתה בצמידות לקרקפת ,אלו תורמים להצמדת האפרכסת לקרקפת ויצירת מראה פרופורציונאלי והאסתטי לפנים.
ד"ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית, מבצעת את הניתוח בו התוצאה – מראה אסתטי של האפרכסת.

חשוב לדעת על ניתוח הצמדת אוזניים

ניתן לבצע את הניתוח כבר מגיל 5-6, אז האפרכסת מגיע ל-85% מגודלה. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית (ילדים) ועיתים בהרדמה מקומית בלבד. משך הניתוח כשעה וחצי עד שעתיים וסיכויי ההצלחה גבוהים מאוד. החתך הניתוחי מסווה היטב בקפל האחורי בין האפרכסת לקרקפת. בסיום הניתוח –חבישה היקפית של הראש למשך 10 ימים חיונית. יש להמנע מפעילות גופנית במשך חודש ומכל טראומה לאפרכסות.

למי מתאים הניתוח

יהנו מהניתוח מטופלים אשר המרווח הנמדד בין הקרקפת לאפרכסת גדול מ2.1 ס"מ ונגרם מהשטחה של הקפל האנטהליקלי או קעירות יתר של הקונכה.במהלך פגישת היעוץ יבוצעו מדידות של האפרכסת ובדיקה של גורם הבלט.

על מנת להגיע לכדי תוצאה מיטבית, חשוב לבחור ברופא בעל ניסיון ומומחיות בתחום של כירורגיה פלסטית ואסתטית. כאשר מדובר בניתוח הצמדת אוזניים, או בכל ניתוח פלסטי אחר, לתהליך הייעוץ והתכנון של הניתוח חשיבות רבה, אשר תורמת להצלחה ולתוצאות אסתטיות גבוהות במיוחד. ד"ר שרית כהן אשר מומחית בתחום הכירורגיה הפלסטית תשמח לעמוד לשירותכם, לייעוץ, לאבחן ולבצע את הניתוח על הצד הטוב ביותר להצלחה מלאה.

לשיחה חוזרת עם נציגת הקליניקה אנא מלא/י פרטיך: