ד"ר שרית כהן – המרכז הישראלי לפיסול פניםהרמת פנים | ד"ר שרית כהן - המרכז הישראלי לפיסול פנים

הרמת פנים

מה היא השיטה הייחודית ביותר להרמת עור הפנים שצנח? מדוע צונח עור הפנים עם השנים? האם כל אחד ואחת יכולים להרים פנים ללא ניתוח? מה הם היתרונות של הקליניקה של ד"ר שרית כהן?

צניחת הפנים היא תופעה מוכרת וטבעית ביותר. איבוד החומרים כמו אלסטין וקולוגן גורמים לעור הפנים להפוך להיות דק יותר ופחות אלסטי. עם זאת חשוב לדעת כי תופעה זו היא אינה גזרת גורל. הטכנולוגיה המתקדמת וכמו כן התפתחות המדע מאפשרים להחזיר את הברק ואת המראה הצעיר והרענן אל עור הפנים וכמו כן העור באזורי גוף שונים אחרים.

הרמת פנים מתבצעת בעזרת חוטים מיוחדים המוזרקים אל העור באזורים הנדרשים. ההזרקה מתבצעת באמצעות טכניקה מיוחדת במינה ואינה גורמת לכאב או לתחושת אי נעימות. כמו כן חשוב לציין כי שיטה זו היא הרבה יותר זולה מהליך כירורגי כזה או אחר לטובת מתיחת הפנים ועיצובן.

היתרונות של הרמת פנים הם רבים. התוצאות הן מידיות וכמו כן להזרקה זו של החוטים אין כל תופעות לוואי. לאחר הטיפול ניתן לחזור לשגרה באופן מיידי. החוטים נמסים מעצמם ומעניקים מראה עור בריא ויפה. כמו כן חשוב מאוד לציין כי את הטיפול באותם חוטים נמסים ניתן לבצע במספר אזורי פנים באותו טיפול. עם זאת את ההחלטה לגבי אופן הטיפול ואזורי הטיפול יקבל הרופא המטפל.

כל סוגי הטיפולים במרפאתה של ד"ר שרית כהן!
לאורך השנים נוספו עוד ועוד מטופלים נאמנים ומרוצים. יחס אישי ומקצועי ביותר לשביעות רצונו של המטופל. ד"ר שרית כהן בעלת רקורד מרשים ביותר של עשייה וכמו כן ידע רב. ד"ר שרית כהן מרצה לאורך שנים בכנסים חשובים בעולם ומדריכה רופאים בפיתוח טכניקות חדשות בתחום פיסול פנים ועוד. כמו כן ד"ר שרית כהן בעלת רישיון לעיסוק ברפואה באיחוד האירופי.

הרמת פנים? אילו עוד טיפולים ניתן לרכוש בקליניקה זו?
הרבה מאוד סוגי טיפולים מהמורכבים ועד לקלים ביותר. שאיבות שומן, הקטנת חזה לגברים, טיפולי העלמת קמטים, טשטוש צלקות ובעיות פיגמנטציה, ניתוחי עפעפיים, הגדלת חזה, מילוי לחיים, עיצוב הסנטר ועוד.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מתיחת פנים ללא ניתוח